Day 10 - Discuss your first love and kiss

Min första riktiga kyss har jag redan skrivit om i det här inlägget, men jag kan nämna lite kort bara att det jag räknar som min första riktiga kyss var med min första ganska seriösa pojkvän Fredrik, och det var det mest romantiska jag varit med om, men också lite fumligt. Jag är i alla fall glad över att det var han.

Vad gäller min första kärlek...jag hade väl små förälskelser som liten, på den tiden man inte riktigt visste vad kärlek var, men min första riktiga crush kom i högstadiet, det var en kille i min dåvarande klass. Jag vet inte om han skulle uppskatta att bli nämnd vid namn i min blogg, så jag kallar honom X. Jag blev på riktigt intresserad av honom runt jul i sjuan, sedan varade den i princip genom hela högstadiet. Tror inte det svalnade riktigt förrän sommarlovet efter nian, haha!

I alla fall, detta var en olycklig förälskelse då han inte kände samma för mig alls, men jag försökte verkligen få honom att gilla mig, med ganska dåliga resultat. Jag kom som sagt till slut över honom, men han var nog min första riktiga kärlek. Har faktiskt träffat honom lite på senare tid eftersom vi pluggar i samma stad, och nu känner jag inte alls samma för honom, men vi hejar och snackar lite, vilket jag tycker känns lite skönt.

Ska lägga upp gårdagens punkt som dagens, för dag 12 blir bättre att ha imorgon då jag ska göra mer intressanta saker, hehe!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback