Dag 16 - Min första kyss

Okej, om sanningen ska fram så har jag väl kysst någon innan detta hände, men jag räknar det här som min första kyss eftersom det var med någon jag verkligen tyckte om, och båda ville det utan några bakomliggande motiv (typ hångla för att få sex eller nåt...)

Det är ganska romantiskt faktiskt, det är därför det känns ganska så bra att berätta om det.

Det hände en sommarkväll, jag var hemma hos killen jag dejtade då och vi hade sett på film och låg mest och pratade och tittade på varandra lite sådär lagom cheesy. Då kände jag att jag började må lite dåligt och det började klia...självklart liksom! Jag hade lyckas fått ett av mina fina utbrott då det börjar klia förskräckligt och det kan dyka upp små bulor överallt (det är inte kul alls, ser ut som gigantiska myggbett!) och jag var allmänt less. Så jag bad snällt om han kunde skjutsa mig hem, vilket han kunde.

Jag klev upp och ställde mig vid kylen och väntade på att han skulle ta sina saker så vi kunde åka, sen ställde han sig framför mig en bit bort och vi liksom bara stod där. Pratade lite runtom det som hände, om filmen och så. Då fick jag ett infall och klev in i hans famn och kramade honom, han kramade mig tillbaka. Det kändes så bra så jag mest bara lutade upp huvudet och lät mina läppar vidröra hans, som en fråga. Så det slutade med att vi stod där och kysstes lite innan han skjutsade mig hem. Jag vet, det låter som nåt ur en kärleksfilm eller nåt, men det är sant! Det var jättefint och hade jag varit Mia i En prinsessas dagbok hade mitt ben lätt lyft från marken!



Nu ska jag äta middag, sen hämta ett paket på posten och dra till Malin!

Trevlig kväll mina läsare!

Ciao






oh my goooood så mysigt det här låter! Jag hade ingen sweet första kyss..

2010-12-09 » 19:40:42

ja, men min första kyss med min sambo var ganska äckligt romantisk faktiskt.. Vi satt på en bänk vid en sjö och allt var väldigt cheesy ;P

2010-12-10 » 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback