Spela lite Dota

God kväll i stugorna! Min fredagskväll är snart slut, tänkte tvätta av mig och sova så jag kan göra lite nytta imorgon medan mansflocken här hemma sover. Min kära karl har lan i helgen, yey...
 
Jag själv har haft Bea på besök och det blev ett kort pole-pass blandat med lite styrka. Hon fick ont i ryggen den stackaren så det blev inte så långvarigt, men skönt att få vara igång lite igen. Efter det surrade vi lite och sen åkte hon.
 
Imorgon tänkte jag försöka arbeta undan lite på mitt förbannade arbete, är så redigt less det men jag vet att det måste göras. Jag ska kämpa och slita, punkt! Kvällen bjuder på desto roligare upptåg då det bär av bort till Lillpite för en spa/make-up/tjejkväll hos en fantastisk vän, tillika fru till min fästmans kusin. Jag tror det kommer bli en grym kväll. Ska hinna med en långpromenad med våran pälsboll också hade jag tänkt, så hon klarar kvällen. Men det är som sagt morgondagen, nu checkar jag ut och säger godnatt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback