Kalla fötter

Hej hej torsdag och dags för ett litet inlägg. Känns som att jag fått träsmak i rumpan för jag har suttit här i snart två timmar och lagt upp en hejans massa annonser på Tradera! Kika gärna in på min sida för att kolla in mina annonser, mitt användarnamn är Lundimoo. Massor med tröjor ock skor och några klänningar och byxor.
 
I alla fall så tänkte jag fortsätta kvällen i soff-läge med en bok och en kopp te under en filt, fryser som tusan. Vi har det jättekallt på övervåningen här i huset där jag har min dator så man blir lätt kall. Lägg till det att jag har lite dålig blodcirkulation och vips så har man isbitar till fötter och iskall näsa. Under vår och höst är det ganska behagligt uppe men på vintern är det som sagt iskallt och på sommaren blir det lätt som en bastu! Tur det finns en balkong här uppe så man kan vädra lite.
 
I övrigt så har jag mest läst igenom lite mer litteratur till mitt ex-jobb samt varit på en lång promenad med våran lilla hyena-hund. Ja ja, det är en hund, men hon ser då ut som en hyena när hon flinar...
 
 
Vår lilla hyena Tica! ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback