Städa, putsa, feja

Tjippens!
 
Onsdag och tillika lill-lördag idag och jag är ledig. Ledigheten går dock åt att städa min svinstia till rum, allvarligt, det är hemskt...har inte gjort många knop på förmiddagen tragiskt nog, men å andra sidan var jag på VC och på ICA istället så jag kanske får dispens. Har städat skrivbordet lite och slängt massa gamla tidningar och ska ta itu med alla mina kläder nu så allt är borta från golvet innan jag börjar dammsuga och skura. Eventuellt hinner jag möblera om också, får se hur det blir. Har en idé hur jag vill ha det men vi får se antar jag!
 
Annars då? Jo då, imorgon skola, fast först ännu ett besök på VC, sen plugg på campus fram till lunch och på eftermiddagen blir det Lingvistik. Ganska så slapp dag, tänkte försöka dra på studion och leka lite på kvällen, förhoppningsvis får jag med mig Beckis!
 
Nä, nu har jag lallat på tillräckligt, ha en bra onsdag!
 
Ciao
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback