Baam and it´s done

Jepp, nu sitter jag här i stolen, nyduschad och med ett nästan skinande rent rum, nybäddad säng och lite ommöblering. Det tog längre tid än jag trodde men det beror till allra största del på att jag är så himla lat och verkligen inte gillar att städa, haha!
 
Men men, det blev klart till slut! Nu ska jag däcka i sängen och göra lite plugg, nämligen fortsätta läsa den första boken vi ska ha läst på litteratur-kursen. Den verkar ganska okej än så länge, lite extra kul att författaren skriver talspråk när de pratar...med typ irländsk dialekt! Väldigt intressant...handlar om en kvinna som blir gravid men vill inte avslöja vem pappan är. Har inte kommit så långt än men den verkar lovande.
 
Nåja, en ganska bra lill-lördag ändå för min del, hoppas ni andra haft det också!
 
Ciao
 
 
Tack och godnatt med en värdelös mobil-bild!
 





Hej Madelene!Vad roligt att du också gillar Pole. Det ska vi nog kunna styra upp, jag känner fler i Piteå som sysslar med Pole. Just nu har jag ett Pole uppehåll men tänker börja om i januari. På vilken nivå är du på ett ungefär och vad övar du på nu? *nyfiken*

Svar: Hej! Förlåt att jag inte svarat, trodde du skulle maila (A) Har lite svårt att säga vilken nivå jag ligger på men skulle väl säga att jag ligger på ganska hög nivå vad gäller kunskap om trick och sånt, men klarar inte allt fysiskt pga rädsla etc :P Tänker göra ett litet pole-promise och ha minst 5 trick att sätta detta år :) Har några kompisar som jag tränar med (instruerar) som är mer nybörjare men det skulle vara kul att ses och träna, peppa och passa liksom ;D
Madelene

2014-12-12 » 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback