Sista dagen som 22-åring

Hej hopp galosch!
 
Ville mest bara slänga in ett litet glädjeinlägg för nu är det massa som är bra, tycker jag bara läser massa negativt och jobbigt överallt så nu ska jag sprida lite glädje!

* Imorgon fyller jag år, vilket gör mig lite glad, trots att jag inte riktigt gillar all uppmärksamhet, hehe!
 
* Imorgon far jag norrut igen och får Ä-N-T-L-I-G-E-N träffa min underbara pojkvän igen, dryga tre veckor utan varandra gör ont i hjärtat ♥
 
* Snart är det sommar!!! Kan inte bli bättre, ska bli fit väder i princip hela kommande veckan med upp emot 20-25 grader, även uppe i norr, woop woop!!!
 
* Inte nog med att jag får träffa karln igen, ska även stanna en hel jävla vecka där uppe!
 
* Jag ligger i fas i skolan, känns grymt!
 
* Jag har så underbara människor omkring mig så det är löjligt, man blir så glad! Till och med kul att gå till föreläsningar på flera timmar bara för man har så goa klasskamrater!
 
 
Så, dessa är mina glödjeämnen för tillfället, nu ska jag dricka te och Skype:a med min darling!
 
Ciao
 

 
Happy face!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback