She´s got everything

Hejsan alla tappra själar!
 
Ser enligt min statistik att det är typ 2 tappra själar som håller sig kvar och hoppas på en uppdatering, massa kärlek till er trots att jag är...sämst? Haha!
 
I alla fall, ska försöka göra ett ordentligt ryck på bloggandet nu! Bloggen plus en massa annat. Det känns som att den senaste veckan har gett mig lite energi till att ta tag i massa saker nu! För er mindre insatta så kom jag hem igen till ett snöigt, men soligt, Umeå igår efter en helt underbar vecka på Gran Canaria med min fina pojkvän. Fick ett löfte om en resa bara vi två i julklapp och nu blev den av. Veckan var jättehärlig och vi fick verkligen rå om varandra, jag visade mina smultronställen då jag varit där förut samt att vi hittade några nya ställen. Vi blev lite av stammisar på en irlänsk pub i Playa del Inglés där dom hade live-musik varje kväll. Stället var dock mest bara ockuperat av folk 40+ så jag tror vi sänkte medelåldern rejält, haha! Träffade mycket intressanta människor där, massa Pite-bor så jag kände mig som en utomjording medan pojkvännen pladdrade på om diverse...kul var dock att vi även träffade en f.d Alnö-bo som visste vem min morfar var! Världen är bra liten...
 
Fick även en jättefin kommentar av en annan stammis, känd som "Crazy Cowboy", sista kvällen som gjorde mig alldeles varm. Han kramade om oss och sa hej då och sa sedan att han tyckte vi var så fina och såg så lyckliga ut! Ja, vad säger man? Äkta lycka syns tydligen! ♥
 
I övrigt så har jag kommit igång igen (ganska ordentligt) med mitt Mary Kay-arbete och jag tycker det är sååå kul! Lite tufft att få bokningar då många är skeptiska till att prova nya saker, men jag tragglar på och jag tror verkligen på mig själv och Mary Kay, så jag klagar inte!
 
Nä, nu ska jag slänga ihop lite middag, sen återgå till att bocka av saker på min att-göra-lista för dagen!
 
Ciao
 
 
En liten kärleksförklaring från min man! Jag skrev en remsa med texten "Du är underbar ♥" och fick detta till svar. Garvade så magen gjorde ont! Älskar dig med min tok! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback