Kvällsinlägg

Goder kväller!
 
Glömde helt bort att blogga när jag kom hem igen från passet, var så himla slut och hungrig. Ja, det var då jobbigare än vad jag hade väntat mig och pulsen infann sig då verkligen...och en gnutta muskelvärk, hehe...
 
Känns ändå skönt att börja med ett vattenpass (haha, humor!) och sen följa upp det med första passet pole för denna kursomgång imorgon. Känns liksom som ett bra sätt att mjukstarta lite på. Hade tänkt försöka mig på ett morgonpass på torsdag men vi får se hur det blir. Annars åker nog träningskläderna med till Piteå i helgen för lite work-out, förhoppningsvis med älsklingen. Han har pratat om att börja hårdträna så jag får väl hänga på och vara supportande, samtidigt som jag mår bra sjäv av det, hehe! Win-win!
 
Slängde i mig några skivor blodpudding och bacon till middag och har sedan sett lite gamla avsnitt True Blood och pluggat inför morgondagen. Det märks att det är mer att göra denna kurs än de tidigare, men det känns ändå bra.
 
Nä, nu ska jag faktiskt vara så tråkig att gå och lägga mig, har varit så sjukt trött på morgonen den senaste tiden, på tiden att det förändras! Tvätta, borsta garnityret och sen i säng!
 
Godnatt folks!
 
Ciao
 





Otroligt vacker bild. :)

Svar: Tack så mycket! :D Vad gulligt av dig! :)
Madelene

2013-03-06 » 14:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback