3.14

Hej hopp i lingonskogen!
 
Om ca en timme börjar jag min skoldag, sitter med lite kaffe just nu och packar det sista inför min resa norrut. Yes, Piteå ska besökas igen! Börjar nästan vara där oftare än jag är i Umeå känns det som. Anyway, ska packa ihop lite mer saker, sen bege mig bort mot skolan. Första heldgen denna kurs, känns lite skumt, men det ska nog gå det också. Vi börjar ett nytt moment idag som jag personligen ser fram emot, nämligen litteratur!

En grej till! Vi avslutade förra veckan området som handlade om att prata och igår följde jag med två st i klassen för att hämta ut betygen, kan säga att jag blev tokigt glad när jag fick det. VG rakt igenom på alla moment! Wo to the hoooo!

Nä, nu ska jag dricka upp kaffet innan det blir kallt, sen röra på mig! Trevlig torsdag allihopa!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback