Within my heart

Hej mina småhjärtan!
 
Torsdagsblues igen, idag mår jag ganska så okej igen, lite tjock i skallen bara, känns som om någon proppat mitt huvud fullt med bomull, haha! Lite lagom snorig också, men halsen börjar bli bättre. Peppar peppar!
 
Om drygt en timme ska jag infinna mig på skolan och ha seminarium, känns ganska bra, tror det kommer gå som smort och ganska smärtfritt. Hoppas bara jag inte får nåt hostutbrott mitt under allt och kräks, haha!
 
Ikväll väntas en utekväll med Alex, Simon och Tobbe. Eller ja, utekväll var väl fel ord egentligen. Vi ska bort till Lokal och kolla på Elitseriepremiären.
 
Timrå IK vs AIK!!!
 
Timråvinst är ett måste, säger inget annat, hehe! Sen promenera hem och ringa min fina! ♥ Längtar som ett djur till imorgon då jag drar norröver med Hanna och Annette som mina chaufförer för att spendera några dagar i Piteå. Funderar på att baka imorgon och ge hälften till dom som tack...plus en slant för bensin. Känns inte mer än rätt om jag säger så.
 
Åååh, jag är så himla glad just nu! Går inte att beskriva! ♥
 
Ha en fantastisk torsdag kära vänner!
 
Ciao
 

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback