Sjuk...igen!

God kväll i stugorna!
 
Sitter här och är rätt så nöjd. Har precis skickat iväg min restuppgift som jag åkte på helt på grund av att jag är seg i skallen och missförstår allt (inte lätt när det står instruktioner i femtielva olika dokument!) plus att Timrå IK vann över Rögle ikväll med 1-0 så jag är lite patriotisk mot min grannstad till hemstaden (Timrå ligger precis norr om Sundsvall för dom som inte vet) och njuter lite lätt av att jag kan slappna av tillfälligt.
 
I övrigt så tror jag att det inte var jättebra för mig att träna 7 pass på 4 dagar när man precis blivit frisk från sjukan, så nu sitter jag här med snorig näsa och hosta...blöööh! Tilläggas bör att jag tror det börjar närma sig den tiden på månaden vilket gör att jag är lite PMS-sjuk också = ingen bra kombo!
 
Väntar på ett samtal från min fina sötnos, sen ska jag nog däcka i sängen!
 
Ha en bra tisdagskväll, kära läsare!
 
Ciao
 





Hejsan!
Ta gärna en titt in på min blogg och lämna en fråga till frågestunden!
Super fin blogg! ha en bra dag :)

2012-09-28 » 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback