Rivstart på terminen

Hej hopp alla söta!
 
Idag har jag gjort första dagen på mitt tredje läsår. Resultat? Tjaa, tror det kommer bli rätt så bra. Mycket grupparbeten och seminarie, sen två feta tentor på det. Känns som att det är överkomligt, men samtidigt sjukt drygt...
 
Efter vår föreläsning (som för övrigt började kl 8 imorse, urk...) så drog jag upp till IKSU och rivstartade kroppen med lite träning. Körde mest ben och axlar, men också lite bål och kondition. Det var ganska lätt träning men det känns i kroppen, gott betyg! Kommer nog behöva stretcha ut ganska ordentligt sen, men jag tänkte ta en liten promenad först, det är nämligen sol ute idag! Man måste ju ta till vara på de få soldagar som är kvar känns det som.
 
Så ja, jag har satt i mig lite lunch (lax med bulgur, mums!) och ska dricka lite kaffe nu, sen ger jag mig ut i solen.
 
Hoppas alla har en bra måndag!
 
Ciao
 

 
En bild på mig och min fina Emma från Allstar i fredags
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback