Rich girl

Hej hopp sockertoppar!
 
Torsdag idag, hej vad tiden går. Idag kommer första utbetalningen från CSN, wo to the hoo, därav rubriken! Nu har jag råd att skaffa mig en ny telefon och bättra på kylskåpets innehåll lite hehe.
 
Anyhow, idag blir det grupparbete med min nya basgrupp, ska bli spännande. Efter det får vi se om jag ska ner till stan med Marja eller om jag hänger på IKSU och kör lite, man måste ju hålla i trenden liksom, hehe! Fast egentligen har jag tusen saker att göra här hemma så jag skulle behöva vara hemma och fixa med det...oh well, får väl vara extra effektiv imorgon istället.
 
Nä, nu ska jag packa väskan och sen ge mig av, man vill ju inte komma försent första träffen!
 
Ha en underbar torsdag alla läsare!
 
Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback