Regntunga skyar

Hej hopp!
 
Idag regnar det här i kära Umeå. Inte så jävla kul, med tanke på hur jag mår. Det bidrar liksom inte till att må bättre haha! Fortfarande tampas jag med efterdyningar av förkylningen, hatar det verkligen. Dessutom har jag lyckats smitta min fina så han är också sjuk...Något dåligt samvete man får!
 
Oh well, man får väl försöka se ljuspunkterna. Denna vecka är rätt så lugn, helgen bjuder på mycket roligt och ja...jag lever! Nackdelen är att jag tror jag lämnade hjärtat kvar i Piteå i helgen. Kan ha varit en av de bästa helger jag haft, trots förkylningen! Längtar tills nästa gång jag kan få en så underbar helg, gärna ännu längre!
 
Men men, bäst att ta tag i plugget antar jag. Har en del att läsa och en uppgift att göra klart, sen har vi grupparbete på onsdag som måste bli klart då, i alla fall om jag får bestämma! Vill gärna ha slutet av veckan samt helgen helt ledig!
 
Så ja, får väl signa ut och försöka rycka upp mig lite! Här ska pluggas!
 
Ciao
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback