Onsdag 120509

Hej hopp folks!
 
Blev lite sisådär med bloggningen idag tror jag...i alla fall.
 
Tvättade undan allt imorse, så nu ska allt bara vikas och fixas och städas etc. inför helgen. Var sedan över till goa Julia och rånade henne på lite kursböcker (det är fint med kompisar som gått kursen före en själv, hehe!) sen bar det av till skolan. Vi såg en film som i mitt tycke var riktigt bra, även om jag vet att många inte rikigt hade samma åsikt, hehe! Franska filmer är speciella I guess.
 
Anyhow, har ganska nyligt kommit tillbaka från en löptur ute i solen/blåsten. Väldigt uppfriskande måste jag säga och det kändes ganska bra i kroppen. Gott tecken! Känner mig faktiskt väldigt duktig, har tränat varje dag denna vecka...måste väl ta igen lite eftersom det inte blev alltför mycket tränande i sommar. Så nu ska jag fixa mig lite middag sen ska jag sätta mig med herr Bourdieu och läsa om hans teorier och sånt, så jag inte är helt lost på grupparbetet imorgon.
 
Ha en bra onsdagskväll!
 
Ciao
 

 
I brist på annat får ni en till bild från Allstar med flickorna + Jonas!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback