Nytt!

Hej hopp!
 
Som ni kanske märker har jag bytt design, den förra kändes lite dyster tycker jag...den här är lite mer jag, samtidigt som jag helst skulle vilja ha en helt egen personlig design...nån som kan hjälpa mig fixa en sån?
 
I alla fall, lunch har intagits samt en kopp java, så nu ska jag fortsätta med det jag ska göra. Har varit riktigt duktig och har nu bara en enda punkt kvar på listan, nämligen städningen! Ibland undrar jag varför jag envisas med att spara den till allra sist, det är ju det jag tycker minst om...haha att man aldrig lär sig!
 
Runt halv fyra är det i alla fall tänkt att jag ska ge mig iväg till IKSU och köra lite crosstrainer innan mitt Core Control pass. Sen hem och äta, duscha och sen ska jag iväg till Annette som ska hjälpa mig lite. Förhoppningsvis även Marja. Är grymt taggad på det hela!
 
Men men, dags att ta itu med städningen!
 
Ciao
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback