Morgonstund

Godmorgon torsdag!
 
Klockan är inte ens nio och jag har hunnit med en hel massa redan.
 
Ätit frukost
Spillt kaffepulver fulla golvet
Tvättat två maskiner samt laddat den tredje
 
Okej, kanske inte så mycket ändå...men att göra detta på två timmar är ändå ganska bra för att vara jag! Som sagt är den tredje maskinen igång nu, tvättar underkläder som sista maskin då det är lätt att hänga upp på rummet. Resten av tvätten har jag kört i torkskåpet för det tar sån tid att torka, speciellt typ mjukiskläder och jeans!
 
Resten av dagen ska ägnas åt att pricka av min lista på saker att göra samt att jag ska hinna med att gå på ett pass Core Control i eftermiddag samt göra en riktigt kul grej! (vill inte avslöja vad just nu på fall att karln får för sig att läsa!) Har nämligen lovat att han ska få en överraskning när han kommer imorgon! Längtar så himla mycket! ♥
 
Men men, här kan man inte sitta hela dagen! Dags att börja dagen ordentligt!
 
Ciao
 
Random bild i brist på annat!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback