Friday I´m in love

Godmorgon fredag!
 
Idag är jag ledig, wohooo!
 
Eller ja, ledig och ledig, man ska väl inte överdriva, hehe...har ju en hel lista på saker att göra idag så man kan väl säga att det blir produktiv ledighet. Jag har i alla fall inget skolarbete att tänka på. Har ju faktiskt redan avverkat en punkt på listan nu på morgonen, nämligen diskningen. Bara 5 punkter kvar då...tror jag kommer spara dom jobbigaste till sist om jag känner mig själv rätt, nämligen att dammsuga och städa toan. Tycker inte om städning, blöööh...
 
Men i alla fall, vart ju klar med plocket igår, så nu är all tvätt på sin plats, rena kläder i garderoben och det som går att använda lite till utan problem ligger i en hög i ena fåtöljen. Inte så glamoröst kanske, men vad göra i ett litet rum på 20 kvadrat? Man tager vad man haver helt enkelt. Men men, nu ska jag tvätta av mit lite och borsta pärlorna, sen ta itu med resten av punkterna på listan. Ikväll blir det parteeeeeey!
 
Ha en fantastisk fredag, kära läsare!
 
Ciao
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback