Eviga längtan

Hej hopp i blåbärsskogen!
 
Här sitter jag och längtar, längtar som en jävla tok! Ikväll kommer nämligen min karl hit! ♥
 
Han har slutat jobba tydligen så nu väntar jag bara på att han ska ta sig de ca 30 milen från jobbet och hit till mig. Tiden kan liksom inte gå fort nog! Alla ni som är kära vet nog vad jag pratar om, ni andra får väl föreställa er...typ kvällen före julafton! Tiden kan liksom inte gå fort nog så det blir julafton, haha!
 
I alla fall, är för övrigt väldigt slut i min lilla kropp. Tränade ju Core Control igår så jag funderade på att ta det lugnt idag. Men nej, jag tror all abstinens som jag haft under tiden jag varit sjuk kom som en smäll så jag gick och körde Core Control idag också, följt av ett pass SH'BAM. Gissa om jag var slut efteråt! Och svettig som en jävla gris! Men kul som satan är det, speciellt SH'BAM, i alla fall för mig´som älskar att dansa och fåna mig.
 
Oh well, undra vad jag ska göra för att få tiden att gå? Kanske gå på ICA en sväng så vi har nån mjölk i helgen. Kan ju vara en idé...
 
Ha en fortsatt trevlig fredag, läsare!
 
Ciao
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback