Bubblan

Hej kära läsare!
 
Helgens uppdatering blev obefintlig. Ursäkt? Jag har levt i en bubbla! Jag hade ju besök i helgen och ja...tiden glömdes liksom bort, man levde som i en bubbla. Jag höll nästan på att missa träningen på grund av det, haha!
 
Kan inte säga mer än att jag är riktigt glad just nu, och det känns så jävla bra!
 
Inte ens massa filosofiska teorier och bisarra uttryck och historiska termer kan ta död på mitt humör. Det enda som känns lite tungt är att min hals gör ont...vill verkligen inte bli sjuk nu! Så jag kurerar mig med massa honungs-te och halstabletter och hoppas på det bästa.
 
Tja, det var väl allt jag hade att säga för tillfället, nu ska jag återgå till mitt te och fröken Arendt.
 
Ciao
 

 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback