Äckligt!

Känner mig så vansinnigt ofräsch idag...
 
Rödlätt i fejset (har varit så ett tag), menssvullen, fosterställningsvarning och myskläder. Jepp, mens är fan inte kul. Inte i mitt fall. Det är skönt att kroppen fungerar som den ska, men att behöva ta två värktabletter och ligga i fosterställning med värmekudde hade jag gärna sluppit. Tackar en högre makt för att det finns varmvatten i massor här hemma! Stod säkert 20 minuter i duschen och nästintill skållade magen för att bli av med smärtan. Tror faktiskt det fungerade för nu är det bara lite lätt molande...
 
Aja, det är tur att det bara är såhär första dagen, tycker väldigt synd om dom som har det såhär varje dag under mensen. I fell your pain!!!
 
Denna helg kommer bli rätt så lugn tror jag, har inga planer what so ever mer än att försöka börja tentaplugga så jag inte behöver göra allting nästa vecka när jag är i Piteå. Åker på måndag efter mitt seminarium och återvänder på torsdagen då jag har tenta på fredag plus en fotografering på torsdag kväll. Ska bli ytterst spännande och riktigt kul att bli proffsfotograferad!
 
Nä, jag tror att jag ska försöka göra mig lite mat, sen överväger jag att ägna kvällen åt att äta naturgodis och titta på Sailor Moon. Imorgon tar jag tag i plugget + att jag har tvättid klockan tio så det blir väl ingen sjusovning. Vi bestämmer det tycker jag! Idag får jag vila med min mensvärk, imorgon börjar allvaret!
 
Ha en bra fredag ni andra!
 
Ciao
 
Så här är jag förhoppningsvis imorgon - mitt vanliga galna jag igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback