Photo Challenge

Hej hopp mina fina sockertoppar!

Hoppas alla hade en trevlig Valborg igår med brasa och allt vad det innebär. Själv hade jag en väldigt lugn kväll med mig själv. Gjorde egna hamburgare till middag och satt sedan och såg på Spirit - Stallion of the Cimarron och drack en cider. Så jag är jävligt pigg idag till skillnad från många andra här i Umeå skulle jag tro, hehe!

I alla fall, solen skiner ännu en dag så jag ska pallra mig ut på en powerwalk innan jag sätter mig med min lektionsplanering och rapportskrivning. Sen tänkte jag att jag skulle (som en spark i baken på mig själv) starta en liten challenge åt mig själv, med bilder. Jag är lite dålig på att ta bilder i vardagen så nu ska jag banne mig försöka fixa lite roliga bilder till er! Har räknat ut att det kommer bli en bild per dag i maj om jag startar idag, känns ju ganska bra!

Hoppas ni kommer gilla det!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback