Hug me and hold me close

God kväll finisar!

Jag vet att jag lovade en kavalkad av inlägg...men tyvärr måste jag erkänna att jag har lagt fokus på annat den här kvällen, först en massa rapportskrivning, sen mat och till sist har jag diskat och börjat städa upp här hemma inför jag ska åka hem till Sundsvall på onsdag. Imorgon är jag i princip ledig, har en enda lektion på agendan fick jag reda på idag, så jag har hela dagen på mig att städa klart samt att jag ska baka. Tror jag ska göra det direkt på morgonen så hinner kakorna svalna tills dess att jag ska bege mig mot skolan.

För övrigt, med liten anledning av rubriken, så är jag i starkt behov av en kram just nu. Det känns verkligen som om jag har tagit mig för alldeles för mycket saker att göra, men jag har liksom ingen tid alls att göra det på. Jag vänder fan mig själv ut och in och slår knut på mig själv, får avboka hit och dit och planera om för att hinna med allt. Jag är nästan orolig för att jag kommer få ett nervöst sammanbrott snart! Inte okej!

Suck, om det ändå fanns en manick som gjorde att man fick mer tid...eller typ kunde klona sig? Skulle fan behöva det just nu känns det som...

Nåja, lite mer städning, sen blir det sängen!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback