Hektisk vecka

Goddagens små filurer!

Jag ligger vansinnigt back på min lista, så ikväll kommer det bli en riktig inläggsbomb då jag ska hiva upp allihopa plus dagens punkt. För övrigt så är jag sjukt taggad på den här nya veckan samtidigt som det är så sjukt hektiskt att jag knappt vet hur jag ska hinna med allt.

Typ såhär ser schemat ut för veckan:

Mån: Praktik, rapportskrivning, städning och ev. baka
Tis: Praktik, boka biljett hem, styrka + OP, packa, fixa mina hörlurar
Ons: Ev. praktik (får veta idag), åka hem till Sundsvall, middag hos moster (MIN FÖDELSEDAG!)
Tors: Tårtfika hos mig för att fira att jag blivit ett år äldre, familjemiddag, ev. träna
Fre: Säga hej då till pappa och bror, middag hos farmor och farfar, återvända till Ume
Lör: Uppträda på kulturnatta, fest hos Jonas
Sön: Träning

Ja, min vecka är ganska full som ni ser, sen tillkommer ju såna här småsaker som bara är där, typ planera praktiklektioner, försöka träffa kompisar och bara slappa lite...Good luck säger jag bara!

Nåja, nu ska jag göra mig i ordning, packa sakerna och sen bär det av till praktiken för första dagen på sista veckan!

Puss på er!

Ciao



En bild från Jessicas födelsedagsfest i fredags! Avgudar min nya tröja! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback