Blaha blaha

God kväll!

Dagens huvudnyhet: Livet går fan på tomgång!!!

Jag borde sitta och fetskriva på min del av rapporten, istället sitter jag och lyssnar på massa bra musik och letar nya låtar till mina spellistor. Sånt går ju inte!

Måste.Hitta.Motivation.Till.Plugget.

Går inte, vill inte...men det måste göras...får väl göra ett ärligt försök eller nåt...kommer sitta här halva natten och vara askalastrött imorgon och lektionen som min lärare från universitetet ska kolla på kommer gå åt helvete och jag kommer kräkas på allt...ja, ungefär så positiv är jag just nu! Blööh, ta dig i brasan, mitt jävla dumma humör!

Nåja, vi avslutar med en bild på mitt sanna jag - galenskap i en liten ask...eller person eller nåt?!

Ciao



Speglar för övrigt även mitt humör rätt bra!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback