9. Daily routine

Egentligen så har jag ingen daglig rutin som är slagen i sten, men för det mesta brukar mina mornar se ut som följande:

1. Klockan (telefonen) ringer
2. Jag snoozar, oftast lite för länge
3. Kliver upp och besöker toaletten
4. Slår på datorn och låter den starta
5. Gör i ordning frukost i köket och tar med in på rummet
6. Äter frukost och surfar
7. Inser att klockan är typ dags att gå
8. Slänger på mig kläder, packar väskan och går

I am not kidding, jag är sämst på att sköta mig på mornarna...många gånger glömmer jag att borsta tänderna eller så får jag äta frukost och klä på mig samtidigt, haha!

När jag är hemmavid hos föräldrarna kan det se ut som följande ibland...



Enda skillnaden är att jag sover nere och Mixa (hunden) sover typ uppe med mamma och pappa, annars är det väl likadant, en glad vovve helt enkelt! ♥

Nu ska jag återgå till min kopp te och eventuellt titta på dumburken. We´ll see...

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback