6. Makes you smile

Något som alltid får mig att le på ett eller annat sätt är mina närmaste vänner Käs, Emma och Johanna! Lärde känna dem alla tre första året på gymnasiet och ja, jag blir inte av med dom, hehe! Och jag vill det inte heller! Mer fantastiska människor får man leta efter. Visst har vi våra egenheter och meningsskiljaktigheter men i grund och botten älskar jag dessa tjejor till döden!

You always make me smile, babes! ♥









Nu ska jag lägga mig och läsa tror jag och försöka vila kroppen efter helgens alla bravader...och jag säger då det, ni skulle se lillkroppen min, ser fan ut som ett levande blåmärke, haha! Och ont har jag...typ överallt!

Godnatt söta läsare!

Ciao






» Käs

åååh gumman!! <333 Damn vad lik jag var mamma på den första bilden haha! :D



Jag tror jag måste stjäla din photo challenge, den verkar lite rolig att göra!

2012-05-07 » 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback