Yesterdays

Goddagens fina läsare!

Lördag idag (tror jag?) och skallen dunkar lite lätt, som sig bör. Var som sagt på klassfest igår, vilket var riktigt nice, blev dock en väldigt lugn kväll med mest bara massa prat. KVällen fortsatte på en av studentpubarna, Origo, där det inte vart så mycket bättre. Fast det gjorde inte så mycket, jag kände mig väldigt nöjd med att bara sitta vid ett bord med lite folk och snacka. Lite allmänt, lite sport och lite deep-talk. Gick hem redan strax före ett med en skön känsla i magen. Följde med Tobbe och Simon som köpte mat på pizzerian, själv satt jag bara och försökte undvika att somna, haha! Kom hem, tvättade av mig och slocknade i sängen min.

Men ja, man kan tro att jag inte skulle vara så bakis idag, och det är jag inte egentligen, men mitt huvud gör ont. Tror jag fick i mig för lite vätska igår, då brukar jag få huvudvärk dagen efter, booze or no booze! Sitter och dricker kaffe nu, sen tror jag att jag ska ta en promenad i det fina vädret, man vet ju aldrig hur länge till det stannar...

Hoppas mina läsare har en fin lördag!

Ciao

PS. Glöm inte Earth Hour ikväll! 20.30! DS.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback