Trött i kropp och knopp

God eftermiddag i stugorna!

Hemma från två timmars innebandyspel och har precis klätt mig efter en härlig dusch. Rumpan värker och även ryggen, konstigt nog? Undrar om man är lite ovan, haha! I alla fall så var det riktigt roligt, väldigt jobbigt dock då vi bara var sex pärs så vi fick spela 3 mot 3. Hörlurarna fick jag tillbaka också, awesome! Dom var riktigt jävla snabba, det tackar jag för. Så som jag skrev i förra inlägget, direkt efter drog jag ner till stan och hämtade dom och promenerade sen upp till IKSU, drog i mig ett äpple och sen var det dags.

Resten av dagen och kvällen ska ägnas åt att betala räkningar, laga täckisarna och bara chilla allmänt, hehe! Ska fixa den sista köttfärsen också men det får bli senare. Funderar dock starkt på att börja redan nu med att göra lite middag, är grymt hungrig!

Vad tror vi? En kycklinggryta månntro...

Ciao








Missa inte våran helt nya blogg som är fylld med humor. Vi skriver även om våra vardagar och andra rolig och tråkigheter.



Vi gör också roliga videos som finns under kategorin "videos".



/ http://younggirls.webblogg.se/

2012-03-10 » 00:20:36

Crazy good :D Och så du är så söööt <3

2012-03-10 » 09:43:16

sv: det är så himla kuligt ju, att bara klottra liksom :)

2012-03-10 » 12:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback