Stressig dag

Hej hopp alla läsare!

Idag är en lätt stressig dag, känns som att jag har varit igång non-stop och än är det inte över. Började dagen med en tur till stan för att komplettera lite saker inför fjällen (upptäckte till exempel att jag inte hade något att äta ur...illa!), Clas Ohlson kirrade detta! Sen iväg till Strömpilen för att kolla en jacka till min lilla murra Käs, för att sedan avsluta på ICA Maxi för att handla all mat till nästa vecka.

Kom hem, han få i mig lite mat och packa upp alla varor (gjorde även ren min ena hylla i kylskåpet, vilket behövdes...) sen har jag varit på IKSU och gjort av med lite energi i form av innebandy med några av grabbarna. Svettigt värre! Just nu sitter jag med en kopp java och har just stekt klart all köttfärs som jag ska torka inatt inför fjällen. Det blir bra mycket lättare i ryggsäcken att konka runt på än knappt 3 kilo rå köttfärs, dessutom håller det bra mycket bättre! Hoppas bara att det funkar! *fingers crossed*

Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och lugna ner mig några knop, sen blir det rapportskrivning innan duschen. Elelr jag kanske ska duscha efter kaffet? Fan, måste vika och få undan tvätten också...

Suck, jaja, ni ser, stress och non-stop var orden!

Ha det bra!

Ciao




Längtar tills man får se fjällen igen! (Bild från Borgafjäll 2011)






Svar: Jag är ju helt besatt av min Michael Kors klocka :D

2012-03-08 » 16:41:41

Åååh vad spännande :) Men alltså, torka köttfärs!? Hur smart! :D Hur gör man?



Vem hejar du på då? Jag lovar att inte skvallra vem som vinner ;)

2012-03-08 » 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback