Short stop

God kväll läsare!

Här sitter jag nöjd och glad. Har löst mitt sovsäcksproblem inför nästa vecka då vi drar till Hemavan, hoppas bara att det funkar (fingers crossed), och har under dagen kompletterat med lite kläder så jag slipepr frysa, kung det! Köpte även lite smått och gott på Lagerhaus och en fethärlig tröja från Monki. Jag som aldrig brukar hitta något där! Såg en av de som jobabde där ha tröjan på sig och tänkte precis fråga var den fanns när jag hittade den. Provade och belv totalkär! Så himla skön och snygg modell! Ska ta en bild imorgon så får ni se!

För övrigt så har jag suttit och funderat lite på mitt hår. Tänkte klippa mig förra veckan när jag var hemma i Sundsvall men sen tänkte jag att det avr lite onödigt med tanke på att vi skulle till Hemavan. Så jag planerar att gå till frissan under påsklovet istället. Så jag har redan börjat fundera lite på vad jag ska göra...och har två idéer. Antingen ska jag behålla samam frisyr jag har nu, bara rensa lite och klippa upp det, eller så ska jag gå helt bananas och klippa av mig håret. Nu pratar jag inte raka av allt, men jag är lite småsugen på att kapa längderna strax under öronen och klippa upp det som en jävla boll, eventuellt med en rak lugg, annars en snelugg. Något likt dessa:

   

Jag gillar verkligen den första och den sista, men har ingen aning om jag skulle passa i kort hår. Sist jag klippte av mig håret såg jag ut som en svamp, haha!

Vad tror ni? Eller har ni något annat förslag?

Ciao






Du skulle säkert bli döööösnygg i den frisyren :D Själv håller jag på att spara ut, men eftersom det är lika långt överallt kommer det ju bli... typ hockeyfrilla!?

2012-03-06 » 10:52:28

haha, man kan ju hoppas ;)

2012-03-06 » 15:17:05

I do, do, dooo <3 ;) Bästa du.

2012-03-06 » 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback