Pocketful of sunshine

Godmorgon!

Solen skiner utanför fönstret och min skalle dunkar. Ännu en natt med en aning för lite sömn. Kan inte begripa't!? Jag tycker jag får sova tillräckligt på nätterna men likt förbaskat så är jag trött på dagarna. En sak är då säker, jag kommer slockna på bussen till Hemavan.

Hemavan ja, idag är det dags! Nästan allt är packat och klart, maten är packad och alla kläder för utom täckjacka och täckisarna...dom som jag skulle laga...ehe...tja, jag har ju fortfarande lite tid på mig innan jag måste gå. Siktar på att börja röra mig vid tolv och få lite sällskap av Simon K som bor granne. Kan behöva lite mentalt stöd nu när man ska släpa allt bort till IKSU, haha!

Innan dess så ska jag diska, borsta tänderna, vattna mina blomster och packa klart det sista I guess. Sen är det bara hoppas och hålla tummarna för att jag inte glömmer något...fast jag lyckades bra med att pricka av allt på min checklista igår när jag packade, så det ska nog inte vara nå problem.

Som ni förstår komemr ju uppdateringen vara lika med noll denna vecka. Jag orkar inte och har inte tid att göra några tidsinställda inlägg så ni får klara er ändå! Ska kompensera nästa helg när jag kommer hem, då har jag nog massa bilder att bjuda på också, och sånt gillar man ju? Hehe!

Nä, nu ska jag sätta fart annars komemr jag få stressa ihjäl mig strax innan tolv, jag är nog hellre klar halv tolv så kan jag ta en powernap innan jag går, hehe!

Hoppas att ni alla får en underbar söndag och en fantastisk vecka, jag ska i alla fall göra mitt bästa för att ha det!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback