Oproduktiv dag

Hello folks!

Har haft en väldig icke.produktiv dag idag ska jag säga. Känns som att det vettigaste jag gjorde på hela dagen var att gå på ett pass Body Pump. Eller jo, jag fixade lite på rapporten! Annars har jag mest tittat på TV och bara varit. Funderar på att börja på en liten att-göra lista för resten av veckan, så jag får någe struktur. Som det känns nu så gör jag ju typ inget haha!

Men men, snart väntar Project Runway på TV, så då komemr jag ju vara bänkad...har för ovanlighetens skull flyttat mig till min ena fåtölj för att se på burken idag...det var skönt! Insvept i min filt och med en av mina nallar i famnen, det var ganska så mysigt så jag tror jag ska göra om det sen.

Btw så har jag försökt ta några bilder på tröjan jag köpte ogår, som jag lovade, men ta mig tusan, idag fastnar jag inte på bild alls. Antingen såg jag ut att väga 20 kilo mer än vad jag gör, eller så blev bilden suddig och konstig. Så nej, bild på min tröja får vänta tills nån annan gång. För er som ändå är nyfikna kommer här två bilder från Monkis hemsida på tröjan.





Så, nu ska jag försöka sysselsätta mig i typ 45 min innan jag ankrar i fåtöljen!

Ha en bra kväll!

Ciao






Grymt nice blogg :)! Hoppas allt är bra med dig.

Och jag skulle vilja bjuda in dig till min Dagens blogg tävlig, skoj va :D

Skit skoj om du anmäler dig iaf =D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

2012-03-06 » 22:19:05

Jag råkade googla på det, och nu vet jag vem som vinner project runway... då blev det inte lika kul längre..

2012-03-07 » 10:48:07

Jag lovar att låta bli ;) puss

2012-03-07 » 20:31:03

sv: nej, varför då, vad händer nästa vecka? :/

2012-03-08 » 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback