I can feel the beat

Att säga att det var längesen jag skrev är väl en underdrift, men ja...det är längesen, haha! Har inte haft nåt intressant att skriva om egentligen så det är väl mest därför det inte blivit. Det mest spännande är väl att jag har gått och fått mig en trampettlicens att använda sen när man kommer ut och jobbar! Känns ganska nice må jag säga, även om jag under utbildningen märkte att jag på senare år verkligen blivit feg...eller så var det för att jag inte var riktigt kry.

I alla fall, nu är det full rulle igen, nästa vecka går vi ut på långa praktiken, lite påsk på det och en massa annat kul. Just idag har jag spenderat morgonen på IKSU med min goa Mallan, ett pass spinning och Core Control på det. Hur grymt som helst och det var ruggigt gott med frukost när jag kom hem igen. Nu ska jag slänga mig i duschen, sen får vi se vad dagen bjuder på fortsättningsvis. Ikväll är det dubbelbokat på fest, en klassfest och en inflyttningsfest. Just idag smäller klassfesten högre pga praktiken, men vem vet, vi kanske drar oss iväg till inflyttningsfesten senare under kvällen, vi är ju trots allt alla bjudna hehe!

Aja, ha en jättefin fredag fina läsare!

Ciao



En liten bild från Hemavan-veckan med klassen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback