Dags att vara egooooooooo

Städningen är klar!!!

Har slängt i mig mat, träningen sket jag i, får köra stenhårt till veckan istället, mohahah! Så nu är det dags. Nu blir det en totalt egoistisk kväll! Först ska duschen intas, med allt vad det innebär, sen ska jag lägga en ansiktsmask (om jag har någon kvar), skämma bort min kropp med massa body lotion och ge mina tassar en omgång med fantastiska Satin Hands från Mary Kay. Ska fixa ögonbrynen också kom jag på, det behövs...

Efter det blir det sängläge och kika på The proposal och ladda inför en fethärlig ledig vecka!

Ha en bra kväll, finaste läsare!

Ciao










sv: men jag är lite mer cynisk än du, jag beundrar din inställning. <3



Jag ÄLSKAR satin hands, jag har också köpt det :D

2012-03-04 » 20:11:47

min doftar aprikos, jag tror det är den normala eller vad man ska säga. Men den är inte dum heller :P

2012-03-05 » 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback