Cleaning all my problems away

Godmorgon världen!

Solen skiner även idag och mitt humör verkar ha blivit en aning bättre. Fortfarande ganska likgiltig, men idag känner jag ändå att jag kan ta tag i lite saker. Så, min dag ser ut som följer:

* Städning 2.0 - här ska plockas, diskas, skuras dammsugas, bäddas rent och fixas som aldrig förr!
* Träning - det är ett tag sen nu, så nu jävlar ska det göras!
* Take care of myself - kommer avsluta denna dag med en lång härlig dusch och sen bara ta hand om mig själv, en ansiktsmask, lite satin hands, massa body lotion och sen krypa ner i en nybäddad säng i ett nystädat rum!

Ska försöka boka en tvättid också, annars kommer snart inget få plats i kassen och allt kommer hamna på golvet, inte okej i ett nystädat rum!

Så nu får jag sätta fart, ska dra igång lite go musik och borsta tänderna, sedan ska dammtussarna darra av skräck!

Ha en bra dag, kära läsare!

Ciao










Svar: Gud va glad jag blev av dina fina ord. Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen när de finns så fina människor där ute som skriva såna här saker till en. Tack så jätte mycket, blev verkligen glad av dina ord! Massa kramar ;*

2012-03-04 » 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback