Chill out

Goddag!

Fredag, finally! Woho!

Rapporten är inskickad, tvätten är ihopvikt och undanstoppad, hälften av köttfärsen är torkad och den andra halvan är på gång, mina hörlurar är på lagning och javan står framför mig. Kort sagt, idag är det lite bättre än igår!

Vad har jag då kvar att göra idag? Hämta mina härlurar förstås, betala räkningar och laga hålet i mina täckbyxor. Ja, det är väl det som ska göras idag, då blir lördag en chillar-dag med inslag av packande inför söndag. Jo just ja, ska iväg och lira lite idag igen, hoppas vi blir fler idag än igår. Problemet är bara att min laddning köttfärs är klar mitt under innebandyn haha! Får be nån i korren ta ut det åt mig, ska nog inte vara nå problem, dom är så snälla.

Tror jag ska börja med att betala mina räkningar, kommer gråta lite över alla förlorade pengar, men men, that´s life I guess!

Ha en bra fredag kära läsare!

Ciao



Update:
Dom ringde precis från Kjell o Company, mina hörlurar är klara! WOHO!!!

Tack så mycket, ni gjorde precis min dag Kjell med vänner! ♥






Vad bra att du får tillbaka dina hörlurar innan hemavan :) Snabba där nere hos Kjellan.



sv: supersmart ju!

2012-03-09 » 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback