Blå blå himlar och hav

Ni vet såna dagar då man inte känner ett enda dugg. Man är helt ensam, men känner inte riktigt något behov av att träffa någon, man har tusen saker man kan, och ibland borde, göra, men ingen lust att göra det...

Idag är en sån dag.

Solen skiner utanför mitt fönster, men jag vill mest bara ligga inne i sängen och göra ingenting. Jag borde städa, för det behövs verkligen, men jag vill inte. Jag känner mig så otroligt ensam då alla verkar ha åkt hem eller till fjälls då vi är lediga fram till nästa söndag. Samtidigt känenr jag inte riktigt något behov av att träffa någon alls. Jag är inte sugen på att träna heller, även fast jag vet att det brukar göra mig på bättre humör.

Nä, idag blir en riktigt lazy dag, men för min egen skull ska jag ge mig ut på en stärkande promenad så jag får lite D-vitamin i kroppen, förhoppningsvis kanske mitt humör blir lite bättre också. Kvällen komemr bli lugn, tror det får bli en film och popcorn och tidig sömn. Med reservation för förändring såklart!

Hoppas mina läsare har en bättre dag än jag, gör det bästa av den!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback