Städdag

Precis hemkommen från en stärkande promenad i blåsten. Blev i princip genomsvettig trots att jag höll på att blåsa bort några gånger. Men det är som det är, Umeå är en väldigt blåsig stad haha!
 
Det gör inte så mycket egentligen att jag är svettig, ska nämligen bara städa hela dagen. Måste ju få rent så jag slipper massa äckliga flugor och småkryp när jag kommer tillbaka hit. Så förhoppnigsvis kan jag ta en lång varm dusch ikväll med gott samvete och njuta av en film och lite te i ett nystädat rum. Imorgon tror jag att jag får börja packa lite inför Sundsvall, har dock tvättid på kvällen så kommer inte kunna packa allt.
 
Men men, first thing first, ska göra lite kaffe, sen blir det åka av!
 
Hoppas alla har en bra onsdag!
 
Ciao
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback