She wraps thoose hands around that pole

Less tjej.
 
Typ så känner jag just nu. Har åkt på nåt skit så jag är helt matt. Ont i halsen, snorig och allmänt orkeslös. Vill inte!!! Jag känner verkligen att jag varken har tid eller ork att bli sjuk nu.
 
För övrigt så är jag lite vemodig över huvud taget just nu, idag hade jag nämligen min sista lektion i Pole...eller ja, i alla fall på steg 1. Det jobbiga är väl att jag inte har råd att fortsätta på steg 2 förrän till hösten och det suger lite...
 
8 veckor utan Pole-söndag liksom??!!
 
Men jag har lovat mig själv (och mina kurskompisar) att jag ska göra mitt bästa för att underhålla det nu i juli hemma i Sundsvall på nån bra stolpe så ska vi ha en riktig Pole-kväll i augusti och sen kommer det inte bli alltför jobbigt att börja steg 2 till hösten. Det är i alla fall min förhoppning. Ska se till att gymma lite också och stärka upp axlar och core + massa, massa stretching! Tror jag ska sätta ett stretch-mål innan jag återvänder hit, haha!
 
Men men, har gjort mig lite te så nu ska jag väl sätta mig framför TV:n lite innan jag lägger mig och sover. Jag behöver verkligen vilan för att bli bättre. Att träna idag var nog inte den smartaste idén egentligen, men det var såååååå värt det!
 
Ha en bra söndagskväll, läsare!
 
Ciao
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback