Press på IKSU

Damn, säger jag bara! Ont...
 
För dom som inte förstår, vilket jag gissar på är alla, haha, så har jag ont i kroppen. Med tanke på att jag städade klart allt igår så hade jag en väldigt ledig dag idag så jag bestämde mig för att tillbringa lite tid på IKSU, antagligen för sista gången innan jag åker hem. Lite vemodigt, men jag ordnade mitt Travel Pass, så nu kan jag träna i Sundsvall också medan jag är där, woop woop!
 
I alla fall, körde en rejäl genomgång av kroppen och ja, det märks att jag inte har varit på gymmet på ett bra tag...jag har väldigt ont i diverse kroppsdelar nu kan jag säga. Ser fram emot imorgon med skräckblandad förtjusning och eventuell träningsvärk. Men på samma gång var det skönt, ett ganska bra avslut. Plus att jag tror jag blev inspanad av två killar, hehe! Just ja, träffade på Ludwig också, från klassen. Kul att se ett bekant ansikte.
 
Oh well, ikväll blir lugnt, ska försöka börja packa så jag slipper stressa imorgon och på lördag. Har tvättid om ca tio minuter så ska väl se vad som behöver tvättas.
 
Men tills vidare, ha det bra!
 
Ciao
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback