Empty rooms

Till att börja med vill jag bara lufta en liten kul, lite sorglig och lite konstig grej. Jag har märkt en sak. Jag är ensam kvar i min korridor! Allvarligt, varenda människa i de andra rummen är borta, poff! Trodde två av de utländska tjejerna var kvar men jag har inte sett till någon av dom, inte hört ett pip eller upptäckt nån ny disk etc. Det är lite konstigt faktiskt, känns väldigt underligt att vandra runt i korridoren och inte höra ett pip från något av rummen.

Å andra sidan är det skönt på ett sätt också. Kan spela musik och utan problem ha dörren öppen medan jag stäkar i köket. Ingen bryr sig om jag lämnar disk i köket (okej, kanske ser lite äckligt ut...) och ingen skulle bry sig om jag hade världens jävla ösparty här! Kanske ska göra det? Bara för att jag kan liksom...

Oh well, man får väl njuta medan man kan, när jag åker söderut igen kommer det nog inte vara så mycket ensamhet och lugna stunder hehe!

Dagens aktiviteter...någon intresserad? Naae, tänkte väl det...

Får väl önska alla en trevlans torsdagskväll istället!

Ciao



Såhär skönt hade jag det igår. Låg i solen ett bra tag vilket resulterade i dunkande solbränna...aouch! Idag är det dock på väg åt det bruna hållet istället, yippie!






Ha världens röjarfest! Passa på ;)

2012-06-17 » 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback