Domino

Godmorgon små filurer!
 
T.G.I.F säger jag. Väldigt skönt! Å andra sidan har jag typ helg varje dag så så speciellt är det kanske inte, men det känns som det. Det är nån speciell fredagskänsla, liksom...
 
Anyhow, har börjat plocka fram allt som ska packas inför Sundsvall, och det är en del. Tror inte ens jag har tagit mig igenom halva min lista, och listan är inte ens klar haha! Det är tur att jag har en stor väska. Det jobbiga är väl det att vissa saker som jag ska ha med söderut är saker jag kanske behöver dom här sista dagarna, så det blir lite trixigt att får ihop allt. Men det går nog, det brukar lösa sig för det mesta.
 
Ska provpacka väskan och se så det mesta får plats, om inte annat för att få bort alla saker från sängen haha!
 
Hoppas ni får en bra fredag!
 
Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback