Inte okej

Just nu mår jag bajs.
 
Nej, jag är inte bakis. Och jag hade en makalöst rolig gårdag som blev en kanonavslutning på denna Gatufest-vecka! Mer om det senare.
 
Men nää, just nu mår jag inte bra. Har ingen aning om varför, men det känns lite som att jag trampar vatten på flera områden. Det är så mycket som ska göras, som jag vill göra och som förväntas av mig, det blir för mycket! Det känns som sagt lite som att trampa vatten och knappt klara av att hålla huvudet ovanför ytan, men man intalar sig själv och alla andra att det går jättebra och man klarar sig. Bullshit!
 
Nåja, jag ska inte dra upp alltför mycket negativitet. Plus att det känns som att jag låter jättenere och bara cravar uppmärksamhet och "tyck-synd-om-mig"-tankar. Men ibland måste man bara få skriva av sig lite...
 
Så ja, uppdateringen är väl inte den bästa just nu, och jag tror inte det komemr ändras på ett tag, tyvärr...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback