When you were young

När jag var liten älskade jag att vara med på kort, något som jag fortfarande gör. Vart som helst där det fanns en kamera fanns jag ganska säkert. På åldre dar har jag mer vänt mig till att tycka om att ta kort på andra lika mycket som att vara med på kort själv. Något som jag dock inte tycker om alltför mycket är just självporträtt. Har svårt att få till det snyggt, speciellt om jag är själv, och ska jag vara ärlig är jag väldigt kritisk när jag tittar på bilderna. Jag ser mer fel än fina drag etc vilket gör att jag innerst inne bävar lite för att se kort på mig själv.

Samtidigt kan jag ibland känna att det är skitkul att se kort på mig själv, för att se hur jag har förändrats. För tillfället tycker jag mest bara om att se bilder från det senaste året, för jag tycker själv att jag ser mycket bättre ut...plus att jag mår så mycket bättre, vilket jag tror syns om man jämför bilder från senaste året med till exempel gymnasiet. Jag är mycket tryggare i mig själv och har lärt mig att tycka om mina egenheter, för det är dom som gör mig till den jag är. Självklart har jag dåliga dagar och dåliga stunder, men i allmänhet är jag idag en lyckligare människa!

Nu ska jag åter ta tag i den ena av två artiklar till vårt seminarium på torsdag, men för att avrunda detta inlägg tänker jag lägga in tre nytagna bilder på mig själv. Och jag lovar, dom är nytagna! Typ...5 min kanske?

Ciao












Du är så fin du :)

2012-01-26 » 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback