Torsdag 120112

G'day mates!

Sitter framför min mediaanalys med en kopp kaffe och känner mig en aning mer taggad än jag gjort de senaste dagarna, känns positivt! Jag hoppas jag kan komma en bit i pluggeriet idag så jag kan slappna av en aning i alla fall. Ikväll har jag lovat bort mig för träning med Josefin, Cardio Training står på schemat, blandade känslor för det med tanke på hur slut jag blev förra gången haha!

I alla fall, tänkte jag skulle plita ner en liten grej, som ni kanske vet är jag inte alltför mycket för nyårslöften, mest bara för att jag inte kan hålla dom alls, haha. Men jag har faktiskt kommit på två saker som jag ska göra i år som kanske kan räknas som nyårslöften och jag tänkte delge dem till er. So here they are:


1. Lära mig spela gitarr!

Ingen risk att jag blir proffs, men med tanke på hur länge jag har tjatat på mig själv och hur länge jag velat lära mig spela, precis som många av mina vänner, så ska jag fan i mig ta tag i det detta år. Punkt! Så nu kollar jag runt efter en bra nybörjargitarr och helst en stämapparat som inte kostar skjortan. Updates will follow!

2. Ta hand om mig själv och inte ödsla onödig energi på personer/saker som inte förtjänar det!

Det här började jag redan med förra året, men det är svårt för mig då jag tenderar att alltid ödsla onödig energi på allt och alla, energitjuvar måste se mig som ett jävla buffébord! Så i år ska jag verkligen försöka se till hur jag själv mår i första hand och kanske det innebär att jag får välja bort vissa saker och personer, men, egoistiskt eller ej, det är ju fakiskt jag som ska leva med mig själv resten av mitt liv.


There you have it, mina två "nyårslöften", jag hoppas jag kan följa dem någorlunda, ni får hjälpa till att påminna mig, hehe!

Nä, nu ska jag fortsätta med mitt plugg, er lämnar jag med en av mina favoritlåtar för tillfället, Happiness med Sunrise Avenue!

Ciao










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback