Sundsvalls-hälsning

Hej allihopa!

Sitter i soffan i mitt barndomshem och tänkte slänga iväg ett litet inlägg. Jag är nu som ni kanske förstår hemma hos mamma och pappa i Sundsvall för lite umgänge samt hämta lite saker som behövs framöver. Kom hit igår och spenderade kvällen ganska lugnt med mamma och lillebror (pappa är till fjälls med jobbet) men idag blev det andra bullar. Vid tio satt jag i soffan i receptionen på Friskis & Svettis och väntade på mina flickor Käs och Emma för lite träning. Har ju lovat att göra ett träningsprogram till Käs vilket jag idag gick igenom och visade alla övningar samt att vi gjorde några av dom för att få träning. Emma hängde med på några på slutet och dom var gsnak möra efteråt båda två hehe! Tror Käs kommer vilja skjuta mig imorgon när vi ska fika hos Johanna, haha! Men det är en smäll jag gärna tar, det känns bra att jag lyckats!

I övrigt så ska jag om ca en timme hämta upp sagda tös igen och åka bort till Emma för en myskväll med tacos och massa snack och mys. Käs har lovat att slinga mitt hår också, så vi får väl se hur det blir (bilder kommer till veckan när jag kommit tillbaka till Umeå och min kamerasladd) men jag tror det kan bli ganska nice! Skulle behöva klippa mig också men det får vänta ett tag till.

Imorgon blir det som sagt fika hos Johanna, sen ska jag umgås det sista med mamma och lillebror samt pappa som kommer hem lagom till middagen (hoppas jag). Vid åtta rulalr bussen hem till Umeå igen och en ny vecka fylld med roligheter, berättar mer då!

Men ha det så bra mina sötnosar!

Ciao




I brist på andra bilder får det bli en bild från sista festen i Umeå förra året! Söt tjej indeed, nerkletad med självlysande färg, haha! Lovely! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback