Studieork noll!

Studiero - Check!

Studieork? - Neeee...


Jag har börjat så smått på min ena uppgift, min stora medieanalys. Har skrivit ungefär en halv sida, gjort en titelsida och bifogat min reklambild...det är ungefär det som jag har haft ork till idag. Jag fattar inte, varför försvinner alltid studieorken när man behöver den? Ett av livets många mysterier I guess...

I övrigt så har jag tvättdag idag, har precis varit och laddat en maskin med sängkläder och om typ 45 min ska jag ner och ladda alla fyra maskiner, har bestämt mig för att tvätta undan all tvätt jag har, då behöver jag nog inte tvätta igen på en månad eller så haha!

Annars så hade jag ju hoppats på att komma en bra bit på mina uppgifter så kan jag ge mig iväg och träna efter jag tvättat. Ska fan plåga mig ordentligt idag, mesade ordentligt igår...kanske går på nåt pass om det finns något kul. Jag tycker jag har tappat lite motivation till träningen också tillsammans med studieorken, inte okej! Jag hoppas att den trenden vänder, jag mår ju så sjukt mycket bättre när jag tränar!

I alla fall, nu ska jag försöka jobba på, får göra mig en kaffe att värma händerna på och kanske skaffa mig lite fokus.

Later, folks!

Ciao



Slänger in en bild på mig från nyår. Ska tillägga att jag var sjukt mycket gladare än jag ser ut att vara och jag kände mig äckligt snygg den kvällen! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback