Sayin' eey oh, baby let´s go

Hemma från ett pass zumba och har tryckt i mig en tallrik fil och två mackor till middag. Anledning? Vår ena spis i köket har gått sönder!

Lat (och förbaskat hungrig) som jag var så vart det den enkla vägen, alltså fil och mackor. Inte okej, men vad gör man? Jag var hungrig!

I alla fall, ska slänga mig i duschen och sen sätta mig med analysen igen, är nu inne på andra sidan, woho! Bara tre kvar...blööh! Kan ingen vänlig själ skriva skiten åt mig? Aja, träffade Jonas på IKSU och han hade inte ens börjat, mohaha, så lite duktig känner jag mig! Fast det går då fan i mig trögt, haha! Komemr få panikskriva på måndag morgon, I swear! Fast min plan att bli klar imorgon har jag lagt på hyllan, kraftigt! Jag är glad om jag lyckas med mitt nya mål, att bli klar innan middag på söndag. För sen är det Handbolls-EM som gäller, woho!

Nä, nu blir det dusch och värma lill-kroppen!

Ciao



Random bild på min lilla prinsessa! Saknar lill-pälsis! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback